Min Älskade Farmor som lämnade oss 3/4

Den 13 september  1927 skedde ett under ,en gåva från ovan. Vi har en övre makt att tacka för att vi har fått han hon hos oss hon spred kärlek var hon än gick. Hon är mitt allt hon gjorde allt för mig och jag gör allt för hon, hon är min farmor. Farmor jag har svårt att se en framtid utan dig vill knappt leva i den.  Farmor du är hela min själ farmor du är bland mitt allt. Sömnlösa nätter ångers och rädsla av att aldrig få höra din röst igen. Du är den som lärt mig rätt och fel. Du bad alltid för mig sa du och nu är det min tur för dig. Alla vet vi att det kommer en dag när dom vi älskar försvinner från oss. Du blunda in den 3 april.  men jag ville aldrig tänka det om dig. För jag ville aldrig den dagen skulle komma. Tänk att en så fruktansvärd dag kan komma så fort. Du var inte bara min farmor utan min bäste vän med vi hade så kul och prata om allt. I hela mitt liv har du sätt till mitt bästa. Jag vet att jag har haft mer tur än dom flesta och haft en farmor som dig med all kärlek du ger jag är så stolt över dig. Allt du offrat för att jag ska må bra hoppas du aldrig ångrade dina val. Du gav mig ett liv att kämpa för och och jag önska jag kunde gett dig mitt men vad jag än gör blir vi aldrig kvitt. Om jag någonsin gjort dig illa så skäms jag så. Skadar hellre mig själv än att se dig sårad. Var ge tår på din kind är som en kniv i mitt bröst. Hur mycket jag än sätter min känslor för dig i ord så blir det aldrig nog.  Du var en ena stående kvinna lilla mor. Min kärlek och saknad för dig är så stor.  Nu är jag inte rädd längre för jag vet att du väntar med öppna armar för mig. Men det är många år till men sen släpper jag dig aldrig igen vila i frid älskade farmor din BamBam(Peter)


Kommentarer
Postat av: Milla...

Hjälp jag började gråta när jag läste texten!Gör så ont men något som var så himla fint som jag ska tänka på när någon nära går bort är

:Nu är jag inte rädd längre för jag vet att du väntar med öppna armar för mig!

2009-05-14 @ 18:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0