Bus hos Emma & Kevin

Igår åkte jag och Ville med bussen ända till rinkaby. Det gick bra och hade tur med låga bussar hela vägen. Tog ganska precis en timme för oss.



Kevin är snart ett år! :)



   

   

Ville glömde bort sova middag i allt ståhej, men vid halvtre var han så slut att han deckade i Kevins säng, i två timmar!
Drack kaffe under tiden men klumpedunsen inom mig spiller såklart ut nästan en hel kopp på mig!
Tur Peter hämtade hem oss på kvällen så vi slapp bussen hem (och visa min bruna tröja som tidigare var vit) haha


Tack för en rolig heldag!

Kommentarer
Postat av: farmor

Vad kul att det gick bra att åka buss till Rinkaby, kul att se Ville med kompisar, hoppas du fick lite kaffe i dig med ,hi hi. Kramar

2009-08-06 @ 21:37:36
Postat av: Emma

Hahaha vilken bild på Kevin. :D Jag snor bilderna och lägger ut på min blogg med :D

Stackare, hoppas kaffet går bort från tröjan. Hehe. Hoppas snart vi ses igen

Puss

2009-08-07 @ 11:08:38
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0