Ville 9 månader!

Jaa jag säger det igen, vad tiden rusar iväg! Nio månader idag vår lilla knatte som blivit stor.
Får lite nya kläder i present av oss ;) kan nu ha storlek 80 i tröjor bara kavla upp ärmarna lite, tycker det är skoj med ny storlek.



Har smaskat på pannkakor ;)

Förra veckan var vi med Emma & Kevin på Andys och busade. Glömde kameran! :(
Ville fick premiär smaka på majsbågar - mmmm ;) Och nu är jag & Emma arbetskollegor också hehe
Sen gick jag och Ville träffade Nella på stan, ska ju på bröllop på lördag så var tvungen hitta en klänning. Inte det lättaste men gick till slut. Tack Nella för hjälpen!

I söndags 2 augusti fyllde min Peter 25 som vi firade med lite gille på lördagen. Grillmästar Peter hade gjort egengjord supergod potatissallad och massvis av grillat som han bjöd på. Eija fick vara barnvakt , tackar för det! Men de var hon nog mer än gärna hehe.  De hade gått superbra för ville att sova borta. Läser man lite saga så somnar han efterhand.

   


   


   

   

   

Kommentarer
Postat av: carro

fin mat fina människor o fint väder=)

2009-08-04 @ 10:24:01
URL: http://carrocarlzon.blogg.se/
Postat av: Eija

Ja det har du rätt i det är bara kul att passa Ville han är så go o snäll, måste komma efter hans mamma hi hi. fin fest och god mat. Kramar Farmor

2009-08-04 @ 18:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0