Jag ser det snöar!

Ja shit vad mycket snö här är! Längesen man såg så mycket. Känns ju inte så spännande att åka in till stan just nu. Skulle egentligen träffat Emma & Kevin idag igen. Hade behövt köpa finskor också till på söndag.

Var inne på min studera.nu sida. Mina akademiska meriter var borta! Hur är det möjligt? Måste leta upp mina betyg igen och se till så de sätts in i systemet igen. Hade behövt ta mina saker hos sonny också. har vart där i två år nu, haha. dopgrejer m.m. tråkigt om det hade kommit bort!



Önska  Ville sov så här gott inatt! Var uppe över två timmar inatt och vägrade sova! Frustrerande. Peter gick la sig på soffan stackarn har väl ont i nacken idag också då. Två timmar på natten känns faktiskt som en evighet. Vill ju bara sova.
Får hålla han vaken ikväll så han sover inatt. Men det är svårt för han är supertrött på kvällarna och det kommer bli massa gnäll är jag rädd.



Och vi som till och med badade han med en "bedtime badolja" haha. Skulle sova bra av den. Ska stämma dem! Falsk marknadsföring! haha



Och Fia och Melicia är sjuka därnere. Tråkigt! Hoppas ni kryar på er snart igen!!!

Blir nog inte så mycket spännande som händer idag. Mysa med Ville i soffan och sen handla för vi ska baka i veckan. Tur Farmor Eija ska hjälpa oss baka bullar hade alrig hunnit med allt annars.

Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

Ja han var minsann ingen stor kille.. men en riktig kämpe.. e så glad att allt gick så bra som det gick.. Allt bra med er??

2009-02-11 @ 10:09:59
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: fia

Ja hade gärna hjälpt till om man årkat.. Snällt att farmor hjälper till...vi får hoppas att Ville inte blir dålig nu, ja tror Lias snart blir sjuk me han va lite gnällig å ville inte sova i går kväll. Sen fick han alvedon å somnade.... e trött på att vara sjuk! kram kram

2009-02-11 @ 10:21:49
Postat av: fia

orkat he he...å de e svin mycket snö ja som vill ha vår å sommar!!!!

2009-02-11 @ 10:23:17
Postat av: Emma

Samma snusse som Kevin. Hehe. Kevin älskar den. Får ses så fort snön gått bort lite. :D

2009-02-11 @ 16:16:04
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com
Postat av: Lina Isaksson

ja jag vill veta nu... vi får väll hoppas på det bästa. pappa hade pratat med dom i dag och det såg väll ganska ljust ut tror jag eller ahh jag vet inte. Hem till gården är ju as bra kram

2009-02-11 @ 18:54:07
URL: http://www.lina-isaksson.blogspot.com
Postat av: Lina Isaksson

jo man vill ju veta nu, men pappa hade pratat med bank mannen i dag och det såg nog ljust ut. eller jag vet inte ska inte säga för mycket. hem till gården är ju jätte bra =) kram

2009-02-11 @ 18:58:15
URL: http://www.lina-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0