Mat och Tjejkväll

Lördagen 21 Februari åt Ville mat för första gången! Det blev katrinplommpon och äpple pure´. Tror han tycke om det för det var inga konstiga miner här inte!




bilderna är dock inte från första gången han åt utan andra. batteriet dog å jag ringde efter fia som låg och sov men hennes batteri var också dött. Tyckte det var superroligt att ge Ville mat. Nästa vecka blir det ny smak ;)

Sen åkte Peter & Ville hem till Jimmy och Filip. Pappadag för Ville och tjejkväll för mig.




Alla hjälpte till laga mat utom jag å Linda som stod fotade varandra. Haha bara skoja vi hjälpte visst till!
Det blev moskaka som Camilla döpt det till så fint. (köttfärs med potatismos och massa ost å in med det i ugnen, superlätt å supergott)


Har aldrig fotat på våra tjejkvällar men denna gången var ju hos mig så då kunde jag ju inte glömma kameran hehe.
Längesen jag skrattat så mycket! Kolla in Alexandras garv ;)

Var lite svårt hålla kameran själv och fota så blev lite halva ansikten haha

Sen kom Fia upp vid åtta efter barnen lagt sig.Då fick vi ju fota lite till.







Vi spela Vattenfall och running up the river. Det var kul för det var så längesen. Glada blev vi iaf hehe

Vid elva halv tolv (?) kom Peter hem med Ville och då åkte Milla, Linda & Alle hem.
Fast då kom Kalle Caroline Åke Simon upp i stället.






Peter tatuerade Caroline på Åke och även namnet Simon på foten haha. Så han var mest i köket så får ta en gammal bild å lägga in ;)

Ja jag hade faktisk skitkul. Men vid två fick jag slänga ut folket det kommer ju en morgondag också ;)



 

Kommentarer
Postat av: Milla

Hihihi! Vilka fina foton de blev på oss trots allt :D

Tack för en super nice kväll gumman, får vi snart göra om :D



Puss kram

2009-02-25 @ 19:18:10
Postat av: Emma

Vad söt du är gumman. :D

2009-02-25 @ 20:02:38
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com
Postat av: fia

ha ha bra bilder sista blev ju super!!! ha ha :0) ja HADE me jätte skoj!! tack tack kram kram

2009-02-25 @ 20:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0