Söndag och grillat

Började dagen med promenad tillsammans med Fia Kalle Lias Melicia Peter jag å Ville. Kul när vi alla är ute och går tillsammans annars är det ju mest jag å Fia som går med barnen för våra gubbar jobbar ju.  Och idag debuterade vi med årets första grillning! Peter & Kalle fixade kyckling och kotletter med pommes - supergott!
Skönt våren börjar närma sig, det är så härligt när solen skiner. Har tyvärr inga bilder. Har vart dålig på att fota på sistonde. Träffade Emma med Kevin (5,5 månad) i stan på Andys i veckan ville fota våra små killar tillsammans men hade glömt kameran då också, typiskt! Så snabbt de små liven växer. Nu satt Kevin själv upp och var nyfiken på allt och slängde i väg sin nappe på jävelskap hela tiden hehe. Längtar tills nästa gång vi ses.


Och Ville har vuxit på tycker jag. Har fått ny bästa kompis-snuttefilten ;) Här ligger han och myser medans jag lagar middag i väntan på att pappa ska komma hem. Det är så kul att han börjat intressera sig för saker runtomkring och kan ligga för sig själv i babygymmet utan att gapskrika efter 5 minuter. Skönt nu hinner man ju göra lite saker.


Om en vecka är det dags för dopet. Har en del fixa klart och förbereda. Ros-Marie hjälpte oss sy banden på dopklänningen och sydde upp mina byxor. Tack för hjälpen! Och Fia hjälper mig hela tiden på allt jag måste tänka på. Tur det finns andra med erfarenhet man kan ta del av,.
Shit måste springa ta tvätten! Helt glömt bort.
Kramar från oss!

Kommentarer
Postat av: Lina Isaksson

ja jag är jätte nervös. ska till banken i morgon... jag vet bara att rohdins är bra. men vi kan ju kolla runt. ja jag måste med spara pengar hehe puss å kram. p.s ses på söndag

2009-02-09 @ 14:42:54
URL: http://www.lina-isaksson.blogspot.com
Postat av: Lina Isaksson

hej. jo det gick nog bra tror jag, eler jag vet inte. det såg ju inte helt mörkt ut i alla fall. får reda på det i nästa vecka kram

2009-02-10 @ 19:45:05
URL: http://www.lina-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0