21 Januari

Hann inte skriva klart förra gången men datorn "havererade" så nu är de bilderna jag skulle använda borta :( . Jaja det är bara till att fota nya.
Idag vakna jag av att Ville ligger i sängen och snackar. Tänkte bara låta han vara och se vad som händer men efter en timme tänkte jag nej nu går jag upp och busar lite. Världens smile möts jag av då :) Kan man bli gladare själv?!


De senaste dagarna har jag vart ute och gått med Fia och igår gick vi riktigt långt. (tycker jag iaf hehe) bra dags att bränna lite mage får ju inte börja träna än. Hoppas på att det blir aerobics här i tollarp- hade vart kul skutta av sig lite.


 
                                                                                             ( Ville älskar att Busa i mamma pappas  i säng!!!)



Tiden går fort snart är Ville 3 månader och vi håller på planerar för dop. Har beställt inbjudningskort hoppas de kommer snart och att de blir bra! Lite tråkigt annars. Nej nu ska jag busa med Ville han börjar bli rastlös. Kram!
                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad lik gabriel han var på den bilden med den gröna kudden.. underbart söt liten ville

2009-01-21 @ 18:59:39
Postat av: Emma

Vad stor han blivit. Herregud. Sötis! Måste snart ta tid och träffas. :D

Puss

2009-01-22 @ 09:53:03
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej. Vi bestämde att inte döpa Kevin. Det får han göra när han blir stor ifall han ska konfirmeras! Full gång med planering för Villes dop då? :D Kan du kanske ta dig till stan nästa vecka? Puss

2009-01-23 @ 00:20:18
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com
Postat av: Eija Svensson

Vad härligt och mysigt du skriver, och vilka ljuvliga bilder på världens goaste kille.

Kram farmor

2009-01-23 @ 09:58:41
Postat av: fia

sikken sötiz!!! vi får ta en tripp på stan nån dag...kram kram

2009-01-23 @ 10:07:56
Postat av: tinkerbellan

Här var min adress.. kram..

2009-01-24 @ 17:03:15
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0