Lördag

Idag är jag & Peter bjudna hem till Fia å Kalle på middag. Ska bli super trevligt! Farmor hämtade Ville vid tre. Klockan snart fem och jag saknar honom som bara den! Ibland är jag rädd han ska ta illa vid sig, sakna mamma å pappa för mycket. Men jag vet att han är i goda händer och får mycket uppmärksamhet och kärlek! Jo det är ju skönt att vara barnledig men det känns lite tomt och konsigt. Han har börjat skratta så mycket. Ja han är verkligen vår lilla älskling!

Mitt senaste inköp till Ville :) Lilla grodprinsen! hihi . Köpte den här i Tollarps nya barnklädbutik har faktiskt en del snygga kläder. Skönt slippa åka in till stan också när man behöver något. Längtar efter körkort. Önskar jag tagit det innan, buss är inte särskilt kul när tiderna och Ville ska passa ihop. hehe. Men oftast går det bra.

 Tjingeling! :)

Kommentarer
Postat av: fia

det va en fin body.. synd att inte den fans i tröja till töser för den va me gullig...tack för i går! roligt som tusan hade ja...kram kram

2009-01-25 @ 09:33:25
Postat av: Eija Svensson

Jätte fin body passar fint till vår fin `prins`.

Han är så underbar att passa och lätt, så det är bara ett rent nöje, Älskar den lille goe pågen så mycket. Kramar Farmor

2009-01-31 @ 10:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0