Måndag 6 Juli

Stort Grattis till Göran på din 50 årsdag! Tråkigt missa din fest...

Idag har jag och Ville vart på 8 månaders kontroll. Allt gick jätte bra, vuxit till sig 2 cm. (68)
Efter det var vi hos Fia och Villes kusiner och hälsade på. Hade glömt regnskyddet till vagnen i Peters bil så vi stannade där tills han kom och hämtade oss efter jobbet. Traggade lite skit och åt lite glass, trevligt.

Nellie och Liam har vart på besök :) Försökte fota oss alla tillsammans men inte så lätt alltid

I helgen har jag jobbat. Kul som lite omväxling. Blir tröttare av att vara hemma en dag med Ville än att jobba haha

Förra veckan var vi på stranden två dagar. Skulle egentligen vänta med att blogga tills jag fått bilderna därifrån men tänkte nu skriver jag lite ändå. Man glömmer så fort vad man gör om dagarna. Kanske börjar bli lite vimsen av mig ;)

Jag Ville Peter och Farmor har vart på Hörbymarknad. Köpte 20 sockor för 100 kr- nice price! Peter köpte stark ölkorv, lite för stark hehe Fick nog lite ont sen av dem . OCh ville fick en kudde som man kan göra till en nalle av farmor.



Tripp trapp trull - först lådan på golvet, sen högtalaren och vidare avancerar till tv bänken haha

 

Över allt och ingenstans! Kryper här in under tv bordet ( 2:a våningen ) haha




anmäld till dagiskön nu, ush vad tiden går snabbt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad duuuuktig han är. Kevin har börjar ta lite steg, 1,2 sen slänger han sig i famnen. :D

2009-07-06 @ 18:36:51
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com
Postat av: Farmor

Kanon bra bilder, han är så duktig och go, farmors hjärta. Kramar

2009-07-07 @ 09:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0