Torsdag 16 Juli

Idag och jag och Ville letat upp en lekplats ganska nära oss, ca tio minuter en kvarts gångavstånd. Skulle gunga tänkte jag men det fanns ingen babygunga :(
så vi gottade oss med glass där istället .



Han har redan en egen gunga ska bara hämta gungställningen också, hoppas det blir av snart.
Och så behöver vi sand till sandlådan.

I tisdags åkte vi en liten sväng till kiviksmarknad med Farfar. Första gången för både mig och Ville ;)
Skulle egentligen busat med Farmor igår men blir nog på söndag istället.

Hehe förrförra gången skrev jag 6 April istället för juli, men det var ingen som reagerade

Nu längtar jag verkligen efter körkort, hade jag inte haft så stor kvarskatt kunde jag lagt pengarna på de istället.
Men ska iaf ta mig i kragen och ringa beställa synundersökning till lämpet. För inte ens det har jag ordnat innan...illa..
men är väl så när man bodde i stan kände jag aldrig av att jag behövde de.. ska nog övningsköra med min käre bror.

Vill åka busa med lillbrorsan snart också. Var ett tag sedan nu. Fyller snart 7! Oj vad tiden går! Ska börja ettan :)

 



 

Kommentarer
Postat av: Emma

Söte Ville. Såg du mitt sms idag??

Han blir ju bara större den lille sötungen.

Puss

2009-07-17 @ 10:30:02
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0