2 årsdag!

Idag var det två år sedan jag och Peter träffades. Träffades på hans brors 25 års fest. Känns längesen men ändå inte. Vem kunde veta då att vi två år senare skulle bo ihop och ha världens finaste Ville!



Bilden är tagen sommaren 2007 på Sonnys balkong där vi bodde då. Ja inte på balkongen då tsss...



Denna bild är faktiskt tagen den 24 Mars 2007. På väg in till stan från näsby där Ante bodde då.
Alla gick ut på Grand men jag var inte tillräckligt gammal för att komma in så jag gick hem och Peter följde med. Peter somnade på soffan- på min axel.
Dagen efter messade vi med varandra och bestämde dejt på tisdagen. Åkte till Åhus mumsade i oss glass, som vi fick köpa på pressbyrån fanns inga glasställen öppna än haha. Gud vad nervös jag var då hehe. Bjöd upp han efter det skulle titta på Andarnas makt, fast peter tycker egentligen inte om sådana program, tur hade han för det var ändå bara fotboll på tvn. Och på den vägen är det...   :)

Vart både med och motgångar men vi har alltid hållt ihop. Älskar Dig, det är vi 3 mot världen!

Kommentarer
Postat av: Eija

Vad fint skrivet, önskar er all lycka till i livet o jo ni har världens finaste son. Farmors goa Ville. Kramar

2009-03-24 @ 16:30:42
Postat av: Lina Isaksson

Hej vännen. förlåt för att jag inte ringde upp efter att du ringt skäms har haft sjukt mycket att göra. ska vi käka något gott på fredag kväll? då kan vi slita oss... Grattis till er i dag kramar Lina

2009-03-24 @ 19:13:51
URL: http://www.lina-isaksson.blogspot.com
Postat av: Emma

Hej Malin!

Visst går det snabbt nu med hans utveckling. Super kul. Hoppas på fint väder snart igen så vi kan ses på stan. :D

Han är dunder söööt!

Puss

2009-03-24 @ 19:53:31
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.com
Postat av: Lina Isaksson

vi skulle väll kunna vara hos er. har ju inte varit och hälsat på er ännu. men det får i så fall inte bli för sent för Albin måste i säng sen med. ska till mina föräldrar på lördag morgon =) men prata med peter så ska jag prata med ante =) p.s jag och min kompis Nadja ska till Andys på fredag eftermiddag om du och Ville vill hänga på. hade varit jätte kul kramar lina

2009-03-25 @ 12:48:17
URL: http://www.lina-isaksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0