30 års kalas och loppis

I lördags åkte vi hem till Rebbe och Ola, Peter m.fl hade ordnat en överaskningsfest för Ola som fyllt 30 -Grattis Grattis!  Var rätt kul för han låg uppe och vilade på ovanvåningen när alla kom, sen gick han ner och såg alla ute i trädgården. Jag hade blivit jätte glad över en sådan surprise hehe . Det blev lite grillat och jättegod jordgubbstårta och annan fika.

Lite bilder från kalaset

Ola, Kalle & Peter



Fia & Melicia i sin nya fina solhatt ;)




I söndags åkte vi till loppisen i Hjärsås. Fast jag hade nog mer föreställt mig det som en mysig marknad där man strosar runt, och kan köpa såna vit svarta snurrade lakritsklubbor...
Nej så var det inte, det var en liten loppis med massvis av folk. Ahh får panik på alla människor! Försöker man gå fint med vagnen men k*rringarna springer framför och trängs och har sig.  Och så oroa jag mig för att det skulle börja regna. Regnskyddet hade inte kommit än då. ( men nu har det ;) )  Så det var inte så jätte skoj, men jag och Ville hade det mysigt hemma sen och busade:





Kommentarer
Postat av: Eija

Kul med överraskningar, synd att loppis ej var så kul. Men du och Ville hade det kul sen, helt underbara bilder där man ser hur han njuter och busar. Kramar o pussar farmor

2009-05-27 @ 09:47:38
Postat av: Anonym

Ja visst är hon söt! Och jag håller med, man säger bara "JAG VILL OCKSÅ HA" haha!! Tur att jag får passa henne ibland :) Hon ska bo hos oss i helgen, så då blir det full fart med två samojeder i huset ;) Lille Ville är ju så söt att man smälter, han är ju så charmig med sitt leende :) kram

2009-05-27 @ 17:53:00
Postat av: Milla

Hihi ... Du som tjatade så om loppis var nu glad att du kom på en loppis :D Broby marknad är nästa helg satsa på marknad istället om du vill ha dina klubbor ;) Hoppas du hitta nått fint iaf! :D

2009-05-31 @ 16:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0