Fika med Anna, Lea & Nella

Idag var jag och Peter på banken. Nästa gång så ska vi lägga upp affären och allt är klart! Ska bli skönt slippa springa på banken sen hela tiden haha.  Sen skjutsa Peter in mig till stan. Skulle egentligen haft Ville med mig men han var snäll lät mig vara lite barn fri. Blev fika med Anna, Lea och Nella. Nella kom lite efter och beställde in sitt kaffe. Sa inget sen så bara ja mitt kaffe smakar nog lite konstigt- tog och provsmakade det själv. FY F*N!!! Smakade spya. Och jag menar verkligen spya! Det var grädden som var LITE sur. Ush vilka kväljningar jag fick haha. Köpte två bodys och ett par byxor till Ville. Blir aldrig att man köper till sig själv så ofta längre. Roligare spendera på Ville hehe. Och nu behöver han verkligen mer kläder, växer fort den lilla rackaren.

Ja annars har väl inte hänt så mycket... Ville är mycket bättre. Snorar lite och har kvar lite hosta. Mest på nätterna som han stör sig av det. Är annars pigg och glad och vill busa. Och idag lyckades han ta sig in i sovrummet för första gången med sin gåstol. Och han börjar lära sig krypa! Lyfter upp sig bra , har överdelen lite kvar att jobba på. Men det går nog snabbt tills han kan helt  ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Hostan kan ta upp till 3 veckor innan den släpper på natten. Blev jätteorolig när Kevin hostade på men frågade bvc och det var normalt. Ville bara säg det till dig. :D Hoppas annars allt är bra. Kanske kan boka in en tid och ses nästa vecka? Puss

2009-05-22 @ 22:02:50
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0