Lördag 16 Maj

Oj vilken seg dag, känns som söndag. Var hos Linda igår på hennes födelsedagskalas - grattis grattis
Eija var snäll passa Ville fastän han är sjuk- hoppas du inte blivit smittad  ;)

En väldigt god klocka enligt Ville hehe.






Och idag har jag och Ville vart ute provåkt den nya vagnen- superlätt att köra :) Sov 2.5 timme i den. Vaknade åt lite sen sov han en halvtimme till i min famn- mysigt 

Tycker färgen ser lite matt ut här på bilden, mycket snyggare i verkligheten hehe

Ville är fortfarande förkyld, längtar tills det går över. Hatar att ta dessa näsdroppar, han gråter så hemskt då. Men har ju inget val. Och imorgon är det Liams dop men kan ju inte åka dit med Ville. Vill ju inte att Liam också ska bli förkyld eller Molly & Michelle... Men vem vet kanske frisk till imorgon men har mycket svårt att tro det.

Ville i spanska T-shirtar från  Ewe :)



Och nu är det en himla fart i gåstolen - kul!

I förrgår somnade han i matstolen mitt i maten - snacka om trött! haha
Jag var också trött- stoppade brödet i kylen och salladen i skafferiet


Kommentarer
Postat av: Farmor

klockan fungerar ännu, he,he.

Om jag blir sjuk är der värt det bara Ville blir frisk. Kramar

2009-05-17 @ 00:10:55
Postat av: sandra med engla

Du har verkligen en jätte fin liten kille, han är så söt!

2009-05-18 @ 08:58:56
URL: http://sannisunshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0