Sjukling

Vart jobbiga dagar nu. Ville har ju krånglat den senaste veckan och i natt började han bli förkyld också. Vaknar varje timme så får man hålla på , fick nässpray och en alvedon vid tre så sov han gott till sex sen (förutom matdags vid 4).
Aldrig sett hans lilla näsa snuva så mycket,  hårt se sin lilla skatt ha det jobbigt. Hostar gör han också. Hoppas det går över snart!! Får se om det kommer någon tand eller inte snart, eller så kunde det vara tillväxtperiod eller vad Fia nu sa att det hette.

Kollade min mail nyss och vagnen är på väg :) . Kommer kanske i övermorgon?! Idag när vi var ute och gick tvärvägra Ville att ligga i vagnen så han fick sitta upp hela promenaden- ingen jättelång men ändå ;)  Fick ju gå försiktigt kändes lite farligt med han sittandes i liggkorgen utan att vara fastspänd.

Nu äter han mild havrevälling. Har en portion ersättning kvar sen är den historien avslutad :)

Ush ja nu är jag helt slut. hoppas får sova något i natt...



Kommentarer
Postat av: Malin

Vad duktig den lille killen är på att hålla flaskan - ska Filip göra det kommer det välling överallt...

2009-05-13 @ 22:39:17
Postat av: Eija

Lilla skatten synd om honom, jag förstår att du tycker det är jobbigt för honom, ett tips om du ej redan fått det, är att sätta böcker el dyligt under säng benen vid huvudsidan så att den lutar mer upp. Blir lättare att andas när man är förkyld. kramar Farmor

2009-05-13 @ 22:42:24
Postat av: malin

nej det visste jag inte, men det ska jag göra ikväll :) tack för tipset! kram

2009-05-14 @ 10:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0