Söndag 10 Maj

Idag har det fina vädret äntligen kommit tillbaka. Vi har vart ute hela dagen från halv tio på morgonen till ca halv sju på kvällen. Ätit glass och grillat med Fia Kalle Lias & Melicia, Lotta var också med en sväng och så kom Villes farfar med. Det tar på krafterna är helt slut nu, iofs varit ganska seg hela dagen hehe.
Hittat en vagn nu jag vill ha, och jag har beställt den, hoppas verkligen den verkligen fanns kvar i lager, var ett skyltex så fick den lite billigare. Skulle inte förvåna mig om hemsidan uppdateras dåligt och inte på helgen så någon har hunnit före. Hoppas inte det!!! Då blir jag ledsen.  Blir så fall ännu en grön vagn- armygreen från Easy walker ;) Fia har en sån fast i dubbelvagn och hon har alltid talat bra om den och den är superlätt , då måste ju enkel vagnen vara ännu superlättare!  3-hjuling så blir smidigare att köra.  Lätt att fälla ihop. Men som sagt ska inte hoppas för mycket nu.
Tusse snuttar gott ;)

Majsvällingen går bra, men den var visst glutenfri och det är ju bra om han får i sig det så ska köpa ny med gluten eller blir det havrevälling.

I fredags var vi hos Milla & Fidde och spelade buzz- sjukt kul! Undra varför man inte spelat det tidigare?! Vill ha något liknande till x-boxen om det nu finns?


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Majsvälling sa vår barnmorska att dem inte rekomenderar men mild havrevälling är toppen. Kan bli mkt hårda i magen av majs. Kevin blev det iallafall. Hoppas allt är bra med er. Hinner inte ses denna vecka men kanske nästa. Pussa ville från oss.

2009-05-11 @ 18:45:45
URL: http://www.mammatillkevin.blogspot.se
Postat av: malin

ja malin sa det också så jag har köpt mild havrevälling nu som jag provat ge idag och det verkar gå bra. :)

2009-05-12 @ 12:29:29
Postat av: Milla...

Söta......... Söta unge! :D

2009-05-17 @ 20:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0