1a Advent

Älskar alla fina stjärnor och ljusstakar som lyser i allas fönster. Det är så mysigt.

Igår fick Ville vara hos farmor första gången sedans augusti så vi hade Fia Kalle och Rebbe Ola + barn på besök.
Var meningen alla skulle vara barnfria men Fias mamma blev sjuk så hade ingen barnvakt längre och då kunde Rebbe & Ola ta med sina ändå för de leker bra ihop.  Vi åt tacos och sjöng singstar, tävlade tjejerna mot killarna. Vi var bäst såklart! hehe

Idag blev det fika hos Eija och en liten runda på stan, julskyltningen. Vi var nog inne lite tidigt för var inte så mycket att se på när vi var där. Köpte vårt första strykjärn som vi hittade billigt på Claes Ohlson. Äntligen haha
Nu slipper vi fråga efter Fias.

Ute övningskörde igår, det gick bra. Nästa lektion blir om backning , tror jag. Önskar jag hade mer tid för att köra. Men till sommaren hoppas jag få kortet.
Rätt trött nu fast kl bara är sex. Ska ner hänga upp tvätten , den har jag visst glömt bort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0