Äntligen Fredag

Ja då har man jobbat en vecka till. Veckan har gått snabbt, som vanligt.
Var och storhandlade idag .  I morgon ska det bakas och städas inför söndag- Villes första 1 års kalas!
ska bli så kul samlas allihopa.

inte hunnit köra så mycket. vi skulle gjort det i söndags efter att eija bjöd på middag men peter ville hem med Ville som var rätt trött. vill bara ut köra hela tiden hehe. men jag läser teori varje dag på bussen. effektivt- får ca en timmes pluggtid om dagen faktiskt.

Min Ville är frisk och glad igen. var på badhuset idag med sin farmor och käkade våfflor. såna man fick förr i skolan, de är ju ruskigt goda! finns på Lidl att köpa ;)



    Fullt ös när jimmy och filip hälsade på

Fick en ny mobil av Peter :) EN rosa LG. Tack så jättemycket älskling! Nu kan jag äntligen fota med mobilen
och skicka mms igen. 

Ville kan gå jätte mycket nu. Det har jag nog aldrig skrivit om ibloggen? brukar skriva hans framsteg på facebook hehe. Krypa går fortfarande snabbast men han kan ta många steg nu och gå mot sina bestämda mål. Promenerade även i sina nya skor igår här hemma. Trodde det skulle vara svårt men det gick :)



Är så glad att jag har min Ville. Underbarast i Världen är du!


Kommentarer
Postat av: Ville farmor

Det märks att Ville har det bra, du (ni) sätter alltid Ville först o era behov sen, där av är Ville så trygg o go så man bara älskar att vara med honom, du är värd ny mobil telefon för du är en så bra mamma till Farmors hjärta. Kram

2009-11-01 @ 10:47:53
Postat av: Nella

Malin visst var det nu på lördag vi skulle komma ut klockan tre? Blir lite förvirrad för du hade kalas nyligen också haha:)

2009-11-04 @ 16:12:52
URL: http://babynella.blogg.se/
Postat av: carro

lite bilder från kalaset gumman vill jag se=)

2009-11-07 @ 10:54:24
URL: http://carrocarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0