Hemma med Ville

Ja då var man hemma med Ville. Började med att han ätit och sovit dåligt i måndags på dagis, men annars var han pigg och glad. På tisdagen hämtade Peter honom men de sa inget om att han ätit och sovit dåligt igen.
Fick bara i honom kvällsvällingen. Vaknade på natten flera gånger men ville inte ha välling och inte på morgonen sen heller. Så tänkte att han har väl ont i halsen. Så vi promenerade bort till vårdcentralen och fick veta att han hade början till öroninflammation. Så nu går Ville på kur med örondroppar i tre dagar och pencillin i fem dagar.
Och fick 39 graders feber idag.  Jag hoppas han blir bättre snart! Det är lite krångligt få i han pencillinen, smakar nog inte så jätte gott. Men doktorn sa han skulle dricka vad han ville nu, och det är ju gott med saft :)



Hade min första körlektion i söndags. Fick inte ett enda motorstopp. Haha skoja bara fick massvis.
Men fick koll på dragläget och bromsade in fint på parkeringen till slut. men ja mycket träning återstår. Ja det var jätte roligt att köra.
Vi ska köra i morgon igen :) längtar...

Och så var Jimmy med familj här och hälsade på i lördags. Rikigt kul, ses snart igen på Villes kalas :)
Peter hade kameran med sig på sin fisketävling så blev inga bilder :(
Senare på kvällen var jag iväg på tjejkväll. Åt hemmagjord pizza, spelade spel och gick ut på Banken.
Inte varit ute på nästan två år så det var väldigt kul för en gångs skull.

Ja nu är jag riktigt trött. Klockan snart tio. Dags lägga sig man vet aldrig när Ville vaknar.
Tjugo över fem i morse. Tycker det är mycket bättre med sex halv sju ;)

 


  Trötter... vägrar nappen nu- snutte som gäller ;)




 


Kommentarer
Postat av: Fia

ja jag har lovat hjälpa rebbe länge nu men ja kan hjälpa dig me...skicka de bilder du vill ha med...å vilka färger du skulle gilla till min mail [email protected] så fixar vi de kram kram

2009-10-26 @ 19:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0