Jippi det är Torsdag...

...och i morgon är det fredag!
haha var tvungen se i kalendern så det verkligen var torsdag och inte onsdag.
Började jobba förra veckan så dagarna springer iväg. Ville tycker det är roligt på dagis.
Cyklar lämnar honom där sju och då sjunger vi dagislåten som jag själv kommit på ;)
den går så här:
vi ska till dagis vi ska till dagis
där vi ska leka hela dagen lång
sjunga en och annan sång
med ville svensson hela dagen lång       :)

just nu får jag sitta på ett roligt och lätt projekt på jobbet. jobbar mot sverige, lite annorlunda brukar ju få sitta mot norge. men jag klagar inte hehe , börjar vänja mig.

i lördags fyllde Lias 3 år! Stort jätte grattis till dig! Så vi var där på kalas, åt god mat och äpplepaj till efterrätt mmm så gott! ja lite cheesecake också 
Kommer ihåg Lias ettårs kalas, det känns ju inte så länge sen. Stor han blivit sen dess :)
Kalaset varade längre än väntat så vi var tvungna gå hem tidigare än de andra för vi hade bjudit hem Milla & Fidde med Alicia och Molle & Carro med Julia hem till oss. Skulle spelat spel men blev mest tragg. Och det tycker jag är kul haha Jo killarna spelade fiskespel. Detta fiske... hehe

Och så har Ville fått en till kusin- Max! Föddes 2 oktober om jag inte minns fel. Verkligen jättesöt!
Har inte fått träffa honom än men har sett bilder på honom iaf. Så grattis till er med!

Och så har Ville fyllt elva månader. Ohh dags börja planera in kalasen. :)
Kul han snart blir ett år. Det har verkligen gått snabbt. 

Väntar fortfarande på körkortspapprena så kan börja övningsköra. Tar visst lite tid ...

Haha var nog trött när jag skrev förra gången, skrev Sonny fyllde 22! mena 27 hehe
Men ja han fick kanske ett gott skratt - och ett gott skratt förlänger käften :)
är faktiskt helt slut nu så känns som jag skriver en massa trams bara.
snart börjar halv åtta hos mig- superkul program! Det tycker jag ni också ska se!

 
länge sen jag lade in nya bilder på datan

Kommentarer
Postat av: carro

Kul att du skrev lite=) bra när man skriver och är trött för då blir de skoj hihi...ville snart 1 tiden springer iväg=)

2009-10-09 @ 19:24:29
URL: http://carrocarlzon.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lille Lille Ville är en alldeles för härlig och charmig liten kille :D Ett år han snart ska fylla och vi honom med en kanon grej ska hylla :D Då Mamma och ville sång gilla kommer detta inte bli alls illa :D hihi ... Tack för i lördags! Får ses snart igen! Skojj sång :) den sjöng du inte för mig :D Puss!

2009-10-11 @ 20:39:07
Postat av: Milla....

hihi Glömde ju namnge mig så nu gör jag det :D

Puss

2009-10-11 @ 20:40:04
URL: http://cummela.blogg.se/
Postat av: Emma

Heeej! Jag förstår verkligen att du inte vill jobba så mkt på helgerna. Jag blir Kevin sjuk när jag jobbar till 7 halv 8 för då sover lilleman när man kommer hem.

Vi får verkligen ses snart med barnen! Pusss

2009-10-13 @ 11:14:55
URL: http://www.emma-1987.blogspot.com
Postat av: Milla....

JAG SKA BJUDA DEJ PÅ BLÅBÄRSPAJ ENDAG :D

GOTT VAR DET :D

PUSS

2009-10-19 @ 16:50:17
URL: http://cummela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0