Livet rullar på

Äntligen tagit tag i allt med körkortet, väntar nu på godkännande av handledare sen ska jag ut och övningsköra! (tar kanske 3-4 veckor om jag har tur)
Ska bli super kul. Har ju aldrig kört så kommer verkligen få börja från scratch hehe

Var hos min Milla i lördags. Hon jag & Carro satt traggade lite innan vi begick hem till Madde.
Fast blev inte så länge för min del skulle jobba på söndagen.
Bad de maila bilderna till mig men inte fått några än :(
Men skönt komma iväg lite iaf, inte ofta man får det nuförtiden.

Sista dagen inskolning på dagis i morgon. Sen dags att börja jobba igen på måndag.
Det ska bli kul tror jag, komma iväg få lite mer intryck om dagarna. Sparar lite dagar så man kan vara ledig i jul med betalning. Info brukar stänga ner då, men har ju Andys som är öppet och där hoppas jag på fullt ös ;)  

Imorgon blir det in till stan ta en fika med min käre bror och Markus och Milla och Andre´.
Sonny har ju fyllt 27 i veckan! Stort grattis till dig!

Yez imorgon är det löning :) Måste köpa strumpor till Ville, tycker de krymper i tvätten eller så växer fötterna snabbare än man tror.


Kommentarer
Postat av: carro

tittut lille ville=)

2009-09-25 @ 11:22:53
URL: http://carrocarlzon.blogg.se/
Postat av: fia

ja de e en didriksson..ja tycker de e jätte bra kläder! fast de e ju lite dyrtare men de e det värt...ha ha ja en rosa hade ju passat Ville fint :0) kram kram

2009-09-27 @ 19:16:14
Postat av: Milla....

Du ska ha en guld stjärna i kanten som tagit itu med körkortet! Måste jag med göra!

Jag tog bara 3 bilder och ingen blev något vidare bra Carro har de bästa :D

Vi ses snart :)

puss & kram

2009-09-28 @ 12:36:02
Postat av: sonny

fyllde jag 22 i veckan Malin?? :)

2009-10-04 @ 18:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0