License to Drive :)

Igår 7 April fick jag mitt efterlängtade körkort! Skönt ha det avklarat! Prövotid på det nu två år så man får köra försiktigt. hehe var pirrigt i morse köra helt själv med Ville, tanka bilen och lämna han på dagis.
Kom till jobbet precis innan jag började så imorgon får jag lämna han tio minuter tidigare så inte behöver stressa. det är det värsta jag vet att komma försent.
på hemvägen körde jag lite knasigt hem haha. tog motorvägen som jag skulle , men skulle tagit avfarten till höger uppåt mot malmö men jag tänkte bara det var bussarna som körde upp till hållplatsen sen ner igen mot samma väg men så var det inte. kände inte igen vägen riktigt och tillslut var jag i önnestad. shit stressad måste hämta ville vända där hitta väg tillbaka. men kom bara nån kvart sen :)
blev en liten utflykt hoppas inte händer igen haha

imorgon ska jag besiktiga bilen tänkte jag så det är gjort sen ska jag hämta upp Milla så hon ska följa med oss hem :) ska bli riktigt skoj!


Kommentarer
Postat av: Emma

Graaaattttiiissss! Fan vad göööttt.

2010-04-09 @ 09:56:28
URL: http://www.emmaokevin.blogspot.com
Postat av: Milla....

Åter igen grattis gumman! Och tack för en super nice fredag får vi snart göra om hoppas på den 24e med övernattning om vi inte ska passa diki allt för länge :) Puss på er...

2010-04-11 @ 18:50:44
Postat av: Emma

Vi måste verkligen boka in en tid snart! Det vart ju sååå längesen nu. :D :D

2010-04-13 @ 09:24:51
URL: http://www.emmaokevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0