Söndag 18 April

Mmm... redan söndag. Helgen gick fort. Jobbade igår, ville var på stan med farmor, åt på MC Donalds och shoppade. Idag körde vi hem till Andreas & Lina träffade Kalle Fia m.barnen. De skulle hjälpa mig byta motorolja och filter på bilen. Men behöver en oljeplugg och ett nytt verktyg så Kalle skulle nog hjälpa hitta det åt mig sen ska vi göra ett nytt försök. Tack för hjälpen i allafall :)
Kul för ungarna vara ute så och leka tillsammans. Men shit vad de blåste idag! Satte på mig scarfen runt huvet såg ut som en påskkärring haha
Nej jag orkar inte skriva mer. En ny arbetsvecka framför mig sen är det helg får se vad som händer då ;)


Kommentarer
Postat av: Farmor

Ja jag och farmors hjärta hade en härlig lördag på stan, det ska ju börjas i tid, Tack älskling din farmor

2010-04-19 @ 18:58:01
Postat av: Milla....

Ja flyg du till blåkulla du lilla tanta :) Men stanna inte där för länge med dig eller så får du bjuda dit mig ngngång :) Puss

2010-04-25 @ 16:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0