25 Augusti

Åhh var ett tag sedan sist ;) Hela sommaren har sprungit iväg. Var ledig nån vecka i början av juli sen har det varit jobb några dar ledig nåna dar osv.
Som säkert alla vet börjar jag skolan igen på måndag. socionomprogrammet i kstad :)
Äntligen kommer man vidare i livet. Är så lycklig jag blev antagen går inte att beskriva. Har varit en dröm i många år att studera till socionom. Har nu beställt böcker för 3000, har tre kvar att köpa. Dyrt med böcker som varar ett halvår innan dags att köpa nya för nästa kurs.
Två dar på kneget :) ler inombords, kan ej sova tänker bara på skolan haha

Åhh grattis till Caroline som också börjar studera på högskolan i k-stad!

Ville fyller snart två i november. Tiden går fort. Riktigt fort. Min lilla ängel.
Han traggar mycket nu. Förstår kanske inte orden han säger men man förstår ändå vad han vill. Kul!

Riktigt blåse väder idag. Hösten är på språng. Dags ordna lite mer höstkläder kanske ;)
Sprang leta efter en batman tröja jag köpt till Ville för en månad sen. Aldrig använd, kan inte hitta den.
ligger väl där man minst anar det antagligen :)





   Ville & Kevin i tivoliparken

 Ville å Morfar

 

   Äntligen gunga i trädgården :)

Lite bilder från tjej kväll nångång i somras...

 Diggar dig Cissy på denna bilden :)

  

 Vår numera obligatoriska strumpebild haha

 Mys!

Kommentarer
Postat av: Eija farmor Svensson

Vilka härliga bilder på mitt hjärta!

Ett stort GRATTIS till dina studier du är så duktig och kommer att klara det gallant!



Kramar

2010-08-27 @ 21:00:03
Postat av: Milla

Äntligen har ni uppdaterat :) Gud vad Ville ser stor ut på bilderna, kan ha växt så mycket sedan vi var i malmö ?? :) ... HAHA vilka mupp bilder du fick till oss;) blir kanske fler imorgon ska bli toppen! Ja jag är så glad för din skull gumman att du ÄNTLIGEN ska få påbörja din dröm, Ja de kommer du klara galant! ses imorgon! Ha de bäst! Puss & kram på er ...

2010-08-27 @ 23:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0