17 Februari

Fick en halvtimmes sovmorgon imorse, både jag och Ville gick upp sex :) Blev så förvånad klockan ringde brukar alltid vara uppe innan den ringer. Cyklade lämnade han på dagis. Idag var han så glad när vi kom dit struntade i överhuvudtaget att säga hejdå till mig. Känns bra att han trivs där. Lillgårdens personal är jättebra men ibland är det nån från en annan avdelning där när det är lite personal som jag inte gillar alls. Fortsätter hon vara ignorant så kommer jag ínte vara tyst. Det ska ju kännas bra när man lämnar på dagis och det gör det inte när hon är där, för kan knappt säga hej och än mindre hejdå. 

I dag så gjorde jag riskettan, skönt ha den överstökad. 3h lektion om trötthet alkohol och droger i trafiken.
Var faktiskt roligt, och de på körskolan var verkligen jätte trevliga! Känns bra gå dit på måndag nu.
Känns som om jag tjabbar mycket om mitt körkort men det betyder verkligen så mycket för mig om jag får det och det tar upp mycket av mina tankar just nu så därför är det skönt att skriva av mig ;)
Den dagen jag tar kortet kommer vara en av de lyckligaste dagarna i mitt liv!

Och så jobbade jag tre timmar idag, bättre än inget. Fått ett besöksprojekt som gör mig stressad.
Måste ha minst ett besök bokat i timmen och 10 st på 7 h idag och imorgon på mig för att projektet ska fortgå.
Det är inte så lätt när man ringer till norge, till huvudstaden Oslo där alla är stressade, ont om tid svårt få tag på personen man ska tala med , j*vligt otrevliga växeltelefonister som kan klicka en i örat. Och svara artigt gör de inte, de säger hallu?! ahhh !!! haha Men men det är jätte kul annars men känns inte så kul att ha all den pressen.
Men jag gör mitt bästa som alltid.

Tänkte "sno" lite bilder lägga in här men gick inte tydligen inte, och orkar inte ner hämta kameran och upp lägga in på datorn nu så få bli bilder nästa gång ;)


Kommentarer
Postat av: lina

hej hej vännen. japp vi måste ses snart tycker jag :)kan man få åka på en tur när du har klarat körkortet?? hihi kram på dig

2010-02-18 @ 18:53:03
URL: http://mummyshighheels.blogg.se/
Postat av: Nella

Självklart ska du säga till malin, för en personal ska absolut inte vara ignorant mot föräldrar och absolut inte mot barnet. Ville ska ha det bästa.

2010-02-19 @ 18:40:14
URL: http://babynella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0