Alla hjärtans dag!

Då var det alla hjärtans dag igen, "fira" vi med lammstek och potatisgratäng och äppelpaj med vaniljsås tillsammans med Molle Carro & Julia. Peter gör den godaste äppelpajen jag vet!
Kul Julia kryper runt och börjat att resa sig lite.

Igårkväll kom Markus på besök och såg en spökfilm med mig när Peter var ute med Ola och jagade.
Synd han inte hann se Ville bara. Men tack för allt godiset och trevligt sällskap!

Ikväll blir det lugnt med tv, halv nio börjar ju en annan del av köping, och det får man inte missa.
På onsdag är det dags för min risketta som man måste göra :) 3 h lektionstid så inte jättekul kanske men skönt ha det avklarat. Fått tider för uppkörning och uppskrivning redan, men säger inte när hehe

Igår grillade vi, eller rättare sagt Peter, första gången detta året! Mmm...
Längtar efter vår och sommar och ljusa morgnar med fågelkvitter!

Kommentarer
Postat av: carro

tack för idag stumpelumpan=) jätte kul och se dem leka bredvid varandra haha och villes skratt smälter man ju bara av=) i sommar får vi grilla mycket och bada med barnen=)

2010-02-14 @ 19:09:19
URL: http://carrocarlzon.blogg.se/
Postat av: Emma

Hallåååå!

Sätt nu in lite fler bilder av Ville. Haha, vill se honom! Snart får vi med ta tag i playdate.. Kevin saknar sin kompis :D



Puss

2010-02-14 @ 20:20:19
URL: http://www.emmaokevin.blogspot.com
Postat av: malin

ja men peter har ju med sig kameran när han är ute och jagar så har inte kunnat lägga in några på datorn, plus att jag blivit sämre på att fotografera men ska skärpa mig! :)Ja det får vi faktiskt göra!

2010-02-14 @ 20:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0