Fredag 26 Februari

Ja denna månaden speciellt denna veckan har gått snabbt. Förra helgen var Milla & Fidde här på middag. Alltid kul ha dem på besök och tragga lite.  :) Önska det var oftare hehe

Började körskolan i måndags. Har lärt mig mycket och det går ju framåt. Ska bara behålla lugnet och inte stressa så blir det bra. Idag fick jag göra parkeringar snabbt som jag lärt mig igår, backa runt hört och sedan prova fickparkera. Gick faktiskt jätte bra. hoppas går lika bra imorgon ska öva det jag lärt mig då med Eija. Och så tränade jag korsningar idag samt högerregeln. Det gick med bra.
Nästa vecka kvar, sen blir det väl några extra lektioner till men det är det värt bara jag får mitt körkort!

Ville växer och växer. Traggar mycket nu. Titta och traktor är nog favoritord. 
Förstår inte allt men kul att lyssna på! Skönt han hållt sig frisk en månad nu :)

  
    

  Ville älskar "blubba" med munnen :)

    Ja det blev lite bilder denna gången. Är lite knepigt att få till bra bilder för han vill ju så gärna ha kameran själv när man ska fota.


Kommentarer
Postat av: Farmor

Älskar varje bild av mitt hjärta han är världens finaste, kramar o pussar

2010-02-27 @ 18:57:07
Postat av: Milla....

Ååå gumman håller tummar & tår för dig!

Åå tack så hjärtligt för den unika middagen!

Ja får oftare hade inte skadat :)

Hoppas allt bra med er.

Ses imorgon :)



Puss

2010-03-04 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0