Tisdag 9 februari

Snart dags att börja jobba, tänkte hinna skriva några rader här först.
Nu har jag äntligen bokat tid för en intensivkurs :) ska bli så kul. Börjar sista veckan i februari och sen första veckan i mars. Så belastar inte samma månad ekonomiskt. Hoppas verkligen jag klarar körkortet! hade verkligen betytt så mycket för mig. annars bara köra lite till sen på ett nytt försök med uppkörning.
Hoppas hinner övningsköra med Eija lite innan också så blir ännu bättre :) Tack för du vill köra med mig!

Annars har det inte hänt så mycket. Ville har hållt sig frisk så jag kan jobba. Har nog en ny tand på väg för är lite besvärlig på natten nu. Men det går över som tur är :)
Han är så gullig säger tack när man säger varsågod.

Ifredags var vi hos Milla och Fidde de bjöd på super god middag och spelade buzz. Mycket trevligt!
Näst nästa helg skulle Peter bjuda dem på mat, om de kan då vill säga. 

Ha en super bra dag allihopa! 


Kommentarer
Postat av: Milla....

Så glad & lycklig för din skull med kortet guman, det fixar du! Klart vi vill vi kommer Lördagen den 20e :) ska bli super nice då får vi testa ert buzz :) Hoppas allt bra! Puss kram

2010-02-10 @ 21:07:43
Postat av: fia

roligt att kommaigång me körkortet nu...de kommer du klara lätt kram kram

2010-02-12 @ 09:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0