Tors dag ;)

Jepp då har man jubbet en dag till. Sen kom Eija till mitt jobb så fick jag köra därifrån till Vä och sen tyckte hon jag skulle ta stora vägen hem till Tollarp men jag tänkte bättre med småvägarna. Och där var massa drivibildningar och fick köra försiktigt så inte fastnar i dem och inte sladdar av vägen för det var halt. Fast det gick faktiskt jätte bra :) Men det hade vart säkrare med att köra stora vägen...

Hemma, snabbt träffade Peter liten stund, nu har han och Eija åkt till Vångabackarna för att åka slalom. Uhh inte bra väder här alls, men hoppas för dem bättre där! Och hoppas de har kul!
Jag är så innerligt trött på denna snö! Kan den inte bara försvinna! Kom tillbaka på julafton istället haha
Hoppas på att de plogat bra till i morgon bitti, blir tufft cykla till dagis annars, ja jag hoppas det inte snöar iaf.

Tråk OS på tv, fick inte se andra avenyn igår. de kan väl starta en en gratis os kanal för de som vill se hehe

Kommentarer
Postat av: Emma

Min energi försvinner när jag haft en hel dag med kevin på stan eller hos folk. Han springer rundor och ska vara överallt, det är aldrig lugnt när han och jag är iväg.

Jag hoppas verkligen du snart tar kortet! Önskar dig lycka till :D :D

Släng nu in nya bilder på Ville.

2010-02-19 @ 21:27:17
URL: http://www.emmaokevin.blogspot.com
Postat av: Eija

Ja det gick jätte bra när du körde, även om du valde den svåre vägen, hi hi.

Os är snart slut lika så snön.

Vi hade kul i backen önskar att man haft skidglasögon, gjorde ont i ögonen när man susade ner i snövädret, men kul var det. Kram

2010-02-19 @ 23:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0