God jul och Gott nytt år!

Julen firade vi här hemma tillsammans med farmor och Jimmy & Filip.
Morbror Sonny var inom och sa hej och gav ett paket som innehåll en jättefin spöket Laban servis. 



  

  

Tack för alla fina klappar. Jag fick ett spa set och en "mamma-bok", min telefon som jag fick i förskott och
ljuslykta. Ville fick massvis av saker bla en pulka, målarset, kläder, böcker, andra leksaker och en ny bil.
Igår kom snön på nytt och då passade vi på att premiär åka pulkan. Tog foto på det men nu kan jag inte hitta dem ;(



Nyår firade vi hos Fia & Kalle tillsammans med andra par med barn. Åt jättegod middag och efterrätt och massa bus med alla ungar.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack själv för en fin o god julafton.Kram

2010-01-09 @ 21:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0