Måndag igen

Igår var vi på Liams ettårs kalas. Kul att träffa mina syskon och syskonbarn.
Liam kan även gå nu :) Stort grattis till han och till Nellie i förskott!

Ville har vart dålig nu några dagar och inte velat äta. Igår kväll kände jag mig illamående och ont i magen sen också Peter. Men idag känner jag mig bättre men Ville är inte frisk än. Trodde bara det var en tand innan som spökade. Tydligen halva dagiset hemma nu med maginfluensa. Tråkigt att vara hemma , behöver ju jobba som alla andra. Försäkringskassan är ju inte de snabbaste med vab-dagarna :(

 -trötter :)

Kommentarer
Postat av: Farmor

Krya på dig farmors trötter.... kramis

2010-01-25 @ 20:02:31
Postat av: Emma

Stackare, hoppas han snart blir bättre så vi kan ta en playdate! :D



2010-01-26 @ 20:46:39
URL: http://www.emmaokevin.blogspot.com
Postat av: carro

Hoppas allt bra med ville nu och vi kan ses o leka snart

2010-01-28 @ 14:35:32
URL: http://carrocarlzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0