Uppdatering

Förra helgen var vi på Leas och Noels kalas. Hade jätteroligt och kul se barnen springa runt å leka.
Fick snabbt köpa present innan vi åkte dit och fick slå in paketen i bilen. Och jag som inte är så duktigt på att slå in annars kan ju tänka er hur såg ut efter att ha gjort det i en bil med Villes nyfikna händer på pappret hehe

 

På kvällen hade vi liten fest här hemma. Hade jätte roligt! Tack Eija för att du passade lilleman då!
Var dock inte lika kul städa dan efter haha, smällar som man får ta :)

  

  

  

   Vems hand? ;)

   Vilkas fötter? ;)

 Ingen anning om vad vi syssla med där haha
   

Var länge sen jag hade så kul! Tack till er som kom! Detta får vi göra om haha

Så nu är man 23 år gammal. Känns ingen större skillnad.
Var sjuk när jag fyllde år men Eija kom ändå å grattade mig med en blomma och en ny mössa.
Hon tyckte min förra var så ful haha. Nej de sa hon inte.

Försöker komma på nåt att göra i kväll. Alla ska på disney on ice känns det som.
Imorgon är det dags för Max dop. Ska bli mycket trevligt att gå på.
Nu vakna Ville efter att ha sovit middag och Lina kommer snart med en tröja så hinner inte skriva mer tyvärr.
Ha det bäst allihopa!

Kommentarer
Postat av: Milla....

Tjooo! Kul bilder! Tack själv för en toppen kväll! Hmm min hand, dina mina alles o carros fötter ;)

Japp Disney On Ice var GREAT! men nu blir dte inte det på några år blev förra också ju men jag rekomenderar det verkligen! Är som en väääldigt fin cirkus! Snart är det dags för skånes djurpark då får ni följa med tycker jag :D



Ha de bäst så hörs vi gumman.



Puss



Ps. Din förra mössa o halsduk va ju jätte fina klädde dig men de gör säkert denna med :)

2010-01-16 @ 21:35:26
URL: http://cummela.blogg.se/
Postat av: Lina

haha ja han såg lite smått överaskad ut när jag berättade om incidenten hehe.. tusen tack för att ni kom igår, puss och kram

2010-01-18 @ 20:08:37
URL: http://mummyshighheels.blogg.se/
Postat av: Eija

Mössa ja du får ju ha vilken du vill, men ful icke sa nicke, hihi. Det var jätte kul att passa Ville mycket skratt o mys, kul att ni med hadde kul. Kram

2010-01-19 @ 12:51:08
Postat av: Anonym

klart ni får komma och titta på lammen när dom föds =) jag ska prata med Frida i morgon så löser vi det =) puss och kram

2010-01-23 @ 00:34:54
URL: http://mummyshighheels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0