Måndag 8 Mars

Grattis alla kvinnor, internationella kvinnodagen idag hehe. Själv fick jag äppelpaj med vaniljsås av min Peter för att fira det ;) Han tänkte tillochmed köpa blommor till mig haha

Ihelgen jobbade jag på Andys. Kul komma tillbaka lite där. Sen var vi och åt middag hos Eija tillsammans med Lina och Ante. Spelade lite bowling och sjöng singstar. Det var mycket trevligt. Men somnade på soffan när de spelade buzz sport haha. Var riktigt trött och sportfrågor är inte min grej! Tusen tack till Fia som passade Ville och körde oss under kvällen!!!

Igår var vi på kryddparty hos Fia. Beställde hem en havsörtsalt (riktigt god!) och två andra tillsammans med Fia så blev inte så dyrt. Man får stora burkar så är inte så dyrt egentligen men blir dyrt om man vill ha många olika sorter. Ville hade kul fick leka med sina kusiner igen. Han var inte sugen på att åka hem men var faktiskt så trött att han somnade i bilen på väg hem, helt deckad- fick ta av han kläder byta blöja lägga han i sängen utan att han vaknade. Då är man trött!

Idag har jag jobbat sen kört en runda med trafikskolan. Fick göra samma som i fredags men tyckte det gick bättre i fredags när vi tränade av och påfart 90 väg fast det då  var första gången. Men hade en annan lärare i fredags och han är inte lika hård som den jag brukar ha känns det som. Tycker de på Igges faktiskt är bra. Körläraren pressar mig hårdare nu och säger han ska se till att jag kör bra och säkert för att jag har en son som jag kommer ha i bilen.

  Tweenies eller I drömmarnas trädgård antagligen på Tvn ;)



Kommentarer
Postat av: Farmor

Farmors hjärta hade så roligt att han somnade ibilen då hade han roligt varje fall, härligt.

Tack själv för en rolig lördag kväll, skönt att hjärtat hade kul hos kusinerna men Fia är duktig med.

Kram

2010-03-09 @ 20:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0