Onsdag 17 Mars

Stort grattis till Peters bror Andreas som fyller år idag :) !!!

Idag har jag jobbat. Går riktigt bra på mitt projekt. Tråkigt ska vara hemma med Ville imorgon för han är inte frisk än . Fick feber idag, hostar och låter som falsk krupp igen. Dvs hes och andningen låter inte som vanligt. Idag mös han och jag framför tvn :) händer inte så ofta annars hehe, bara bus som gäller i vanliga fall.
Hade verkligen behövt jobba nu. Men visst kommer det bli mysigt få vara hemma lite med honom.
Ligger och hostar här i rummet intill, gör ont i hjärtat höra honom :( Kommer bli en tuff natt tror jag.

Körningen idag gick jätte bra. Fick köra motorväg och följa skyltarna mot olika mål. Samt köra lite i stan med korsningar och högerregel. Antar de skulle se så jag inte glömt det, men nejdå det har jag inte :)

Ikväll är det Andra Avenyn på två! Så himla bra!

Älskar min lilla familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0