Söndag

idag har jag och Ville vart ute och gått handlat lite mat. Anders kom inom tog mått till att göra grindar. Nu precis så var han är och installerade den ene ner till källaren. riktigt snygg! tack så hemskt mycket!
Eija var också här hälsade på, hade god middag med sig - flygande jacob. Skönt slapp göra den middagen , tack ;)
gjorde en uppkörning i fredags, klantade till det på en påfårt i början av körningen med växlingen. la in fyran för fort så ´gick ju inte gasa och då blev jag stressad och hade svårt få i rätt. så jvla typiskt har ju tränat det mycket och har alltid gått super bra. men men , allt annat gick bra iaf. har fått en ny tid nu till att köra upp. får hoppas på det bästa. kör upp tills jag klarar det ;)
sonny och liam var här igår och busade. fullt ös kan man säga.
ikväll blir det tv data och korsord.



Vi var istan i fredags , tog en drop in och klippte av Villes långa hår. det var på  tiden :)
har inte bild på det men det blev jätte fint. peter klippte sig också och frisören var riktigt snäll och bjöd på Villes klippning :) Under tiden Peter klippte sig gick jag Ville Eija och köpte en ny jacka till mig. Blev en svart skinnjacka.
Har alltid velat ha det men aldrig hittat nån fin som jag vill ha som inte är så dyr, men nån tur ibland får man ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0