Tisdag 16 Mars

Godmorgon! Solen skiner himlen är blå-härligt!
I fredags gjorde jag halkan och det var riktigt kul! Igår klarade jag uppskrivningen :) Vet nog alla redan men skriver det ändå hehe. Så nu har jag uppkörningen kvar som prov sen har jag mitt efterlängtade körkort!
Nervös för uppkörningen men ska försöka tänka bort det.
Ville är lite magdålig, inte ätit ordentligt nu på några dagar så Peter är hemma med honom. Pigg och glad annars så blir nog snart helt frisk! Skulle egentligen till  Mikael i söndags men blev inställt pga av det och Mikael var hostig så hoppas han också kryat på sig.

Hinner inte skriva mer nu, ska ta en kopp kaffe innan jobbet startar.
Hoppas alla får en riktigt bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: Eija

Det klarar du gallant, börja prata med uppkörnings läraren så ska du se att du blir lugnare.

Kram

2010-03-16 @ 19:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0