Ush vilken dag

Varför ska allt hända på en gång? Slår aldrig fel.
Hemma med ville idag för han är ju sjuk. I morse efter ätit frukost så leker han iköket och jag plockar disk. då börjar han klättra upp för trappan som han inte får. säger till och så fortsätter han ändå. så då bär jag in honom i vardagsrummet sätter han på golvet och går ut till köket. Då ställer han sig upp vid grinden och börjar skrika men det låter ingenting utan han samlar kraft och gapar och blir helt blå i ansiktet. jag tar då upp han i famnen och ser att han tuppar av. livrädd och springer utomhus i pyjamasen med honom och då vaknar han till igen lite yr. hade han inte vaknat till så hade jag sprungit till grannen. fy fan vad läskigt det var. så vi klädde på oss och gick ut lite senare och ringde sjukvårdsupplysningen för att se vad det kan bero på. kommer inte ihåg exakt vad de sa men tror det heter attackkramper som barn kan få upp till 3-4 års ålden sen brukar det försvinna. får det när de blir riktigt arga. ush detta var verkligen läskigt , andra gången det händer , peter var med om det för några dagar sen. hoppas att det händer nu för att han är sjuk och lite mer känslig. annars får vi dras med detta i några år. man kan inget göra än att ta upp han i famnen så att de lugnar sig och börjar andas igen.
får se hur det utvecklar sig...

sen skulle jag ringa om min lustiga faktura på wasakredit jag fick igår. visa sig att någon handlat i mitt namn två gånger , i september och i november för sammanlagt 15000! i samma butik. och isamma butik som jag en gång köpte min vagn och startade krediten. lustigt! är antagligen en anställd som gjort detta! har polisanmält och måste få tag i butiksinnehavaren för att häva köpet. telesvar- inte öppet förrän på lördag. så får vänta tills dess och hoppas de svarar. endast mobilnummer. ahh jag blir inte klok. hur fan vågar någon göra så?!!
jag har inte råd att betala 15000. konsigt det går igenom utan mitt id kort eller mitt wasa kort eller min namnteckning. men ja bedragare lyckas tydligen ändå. hoppas verkligen butikägaren är samarbetsvillig och vill sätta dit den anställde. kan ju vara butiksägaren också...
och jvlarna tog ju räntefritt sex månader så därför fick jag inte vänta något förräns nu i mars, och summan på 11200 i november skulle jag egentligen inte vetat om förrän i maj då skulle första räkningen kommit. men tack vare jag ringde fick jag veta det med. nu är kortet spärrat iaf. hoppas på det bästa nu!

tyvärr är jag inte den sista som råkar ut för detta. men jag hoppas verkligen inte det händer er som läser detta för det är f*n inte kul!

Nu sover ville i sin säng, peter kommer nog snart hem, ska titta på halvåtta hos mig snart.
har sån huvudvärk , nog tröttheten och allt som snurrar i mitt huvud.
hoppas på en bättre dag imorgon

Kommentarer
Postat av: Emma

Fyy vad läskigt med Ville. Hoppas det verkligen inte händer fler ggr.



Krraaamm

2010-03-25 @ 12:26:13
URL: http://www.emmaokevin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0