Onsdag 26 Maj

Jobbat idag med. Vart rädd hela veckan att vara tvungen vara hemma igen med Ville för dålig i magen. Han har vart det på dagis men inget hemma men idag hade det inte vart någo-skönt! behöver ju verkligen jobba allt jag kan, blev bara 1.5 dag på info förra veckan samt lördag på andys tack och lov!

klockan är bara kvart i sju men hade kunnat gå lägga mig redan, men ville sitta lite på datorn och vara uppe lite själv innan dags att sova, annars känns det som om livet är att jobba och sån tanke bana vill jag inte. längtar ju alltid efter helgen istället för att ta vara dag för dag.

I söndags kom eija hälsade på, vi tänkte sola men solen försvann. Fick va inne dricka lite kaffe istället.
försökte få igång gräsklipparen men det gick inte. handtaget är ju sönder och gör ont när man drar, stod där och drog men inget hände. typiskt. på kvällen kom sonny och liam busade en stund och drack ännu lite mer kaffe :)

Ville är inne i en testperiod nu. jobbigt. vill att jag ska vara i rummet när han vaknar och jag inte är där gallskriker han. och han slutar verkligen inte! höll på mellan fyra och fem i morse, man blir ju knäpp förr eller senare känns det som. men det ger sig väl det också.

söndag bokad för helgen men inte lördag, får se vad man ska hitta på.
blir en ledig helg iaf, jobbar inte helg förrän en dag i juni bara så får se om man kan planera in något kul :)
vill till ikea köpa säng till hjärtat och nån fin tavla.

i morgon blir det jobb igen. just nu är det mycket jag hoppas de håller i sig så får jobba hela juni.
men man vet aldrig... lite jobbigt. längtar tills man pluggat färdigt och har fast jobb och får en betald semester!
underbart det hade vart!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Önskar jag kunde hjälpa dig mer men min tryter lit med, men blir ju Ikea på söndag, du är så duktig med Ville och jobb och hus. gå och sov tidigt det bhöver du! Kramar

2010-05-26 @ 19:09:24
Postat av: lina

ja vi ska byta el bolag. känns ju mindre kul att betala en massa dyr el när man har en massa andra utgifter.. jo det var roligt på tosselilla mycket folk bara

2010-05-26 @ 22:54:14
URL: http://mummyshighheels.blogg.se/
Postat av: Farmor

Rättar alla mina stav fel hade brått sist,

Önskar jag kunde hjälpa dig mer min ork tryter lite med, men vi ska ju till Ikea på söndag och du är så duktig med Ville, jobb och huset. Gå nu och lägg dig tidigt det behöver du! Kramar

2010-05-27 @ 00:09:30
Postat av: malin till eija

ja kalle kanske hade tid fixa oljebyte på bilen på söndag såfall måste jag göra det. men om inte kan vi åkte ikea på söndag :) eller om du kan på lördag?

du hjälper så mycket ändå så du behöver inte vardagar också haha. la mig tidigt igår så är lite piggare idag :) kram

2010-05-27 @ 08:01:18
Postat av: Anonym

Skönt jag jobbar till två idag, så vi får se hur det blir med oljebytet, kolla vilken tid han tänkt göra det, så kan vi ju se om vi kan köra ändå. Kram o stor puss till mitt hjärta Farmor

2010-05-29 @ 09:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0