Söndag 30 Maj

Denna helgen är det precis ett år sedan vi flyttade in i huset :)

Ifredags åkte jag ville och milla hem till cissy och grillade efter jobbet. var riktigt kul att umgås med dem och sitta tragga massa. Ville klippte gräset och dammsugade haha. längesen jag träffade cissy men vi ska bättra på oss, lättare nu när man har körkort. när maten var klar började det regna så vi fick sitta inne. ja det började åska också, vilket jag inte gillar hehe. och när jag körde hem så började det även hagla. ja vilket väder vi har.
Tack för i fredags mina vänner :)
Lördagen var vi bara hemma. skönt att inget var planerat. städade och grejade var ute i trädgården och lekte då kom sonny & liam hälsade på oss. Sonny fick tag på en kratta och började kratta gräs så jag ville och liam gick efter samla in gräset i en sopsäck.Himla massa gräs men tog bara baksidan ;)
Idag var vi på ikea med eija köpte en ny säng till Ville. Jag trodde vi köpte en vit men när kom hem så var den träfärgad men ska ta måla den vit sen tror jag. Jättefin ändå. Så satte vi upp hans sänglampa jag köpte sist jag var på ikea, typ för ett halvår sen om inte mer med milla och linda. nu fattas bara en glödlampa till den med.
gick hur bra som helst att lägga Ville  ikväll faktiskt. somnade på störten. skönt! se hur det blir imorgon bitti när han kan vaknar och kan springa upp själv :)

ja och på tisdag är det redan juni :) känns nästan ofattbart
upp och jobba i morgon igen, sitter traggar med joanna bredvid. hon är allt rolig hon:) hoppas jobbet håller i sig hela juni!  





Nixo och Holly var också med i fredags :) Tycker de är så otroligt fina.
Jag är inte mycket för hundar men de är fina att titta på

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohh, har du köpt en säng utan "sidor"? Hur går det? Jag har inte vågat än till Kevin. Haha

2010-05-30 @ 20:26:10
URL: http://Www.emmaokevin.blogspot.com
Postat av: Farmor

Tack för en härlig dag, skönt att hjärtat somnade så fint, han är du duktig. Tycker nog det är spännande att sova i stor säng, Kram o stor puss till mitt hjärta

2010-05-30 @ 21:05:18
Postat av: malin till emma

jo det gick bra lägga han för han somna som en stock men trillade ner två gånger men lagt gamla madrassen bredvid under så lamnade mjukt. jag tror nog det ska bra, är stödbräda vid halva kanten men han snurrar ju runt så skulle vart över hela haha.

2010-05-31 @ 07:53:06
Postat av: Anonym

Haha, ja Kevin är ju också expert på att snurra rundor men ska nog snart testa att ta bort sidan. :) Tror minsann jag kommer få springa som en galning fram och tillbaka för att lägga honom tillbaka i sängen. Haha

2010-05-31 @ 10:57:00
URL: http://Www.emmaokevin.blogspot.com
Postat av: malin

ja man får lägga dem när de är riktigt trötta så inte orkar springa iväg haha

2010-05-31 @ 12:39:32
Postat av: Cissy

Tack själv vännen! Vi får absolut träffas snart igen, vi har ju lite planer :) Hörs snart igen! Kram kram

2010-06-02 @ 15:31:18
URL: http://nixo.cybersite.nu
Postat av: Anonym

Du förresten, kom på (ja jag är inte snabb ;)) att jag har en massa söta bilder på lille Ville i min kamera. Är det ok om jag gör ett kollage och lägger på min sida?

Kram

2010-06-16 @ 15:31:08
Postat av: malin

är det cissy som skrivit om kollage på sin sida?

:) ja det är ok :) ska bli kul att se! kram

2010-06-17 @ 07:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0