25 november

Massa massa snö! Jättefint men ush för att skotta! Idag stannade jag och Ville hemma för det snöade jättemycket och jag hade inte lust ut och skotta lite över sju på morgonen. Så vi stannade hemma och mös och skottade lite senare under dagen. Ville for efter med sin bil och körde där jag hade skottat :) gulligt. men bilen var ju tvungen till att fastna hela tiden enligt honom så han blev sur haha. var mysigt va hemma idag. känns bra när lite i skolan och kan välja vid sådant väder att kunna vara hemma :)
ush vad han trillade i trappan idag och slog i huvudet. men inte ett blåmärke :) känns som mitt fel men svårt hinna vara med varenda sekund. jag stod ändå där nere i trappan så busade ville och sprang upp sen skulle han ner och då trillade han och jag hann inte ta honom. tur det gick bra iaf :)

nej nu ska jag surfa lite till sen läsa lite och sen blir det sova.

Kommentarer
Postat av: fia

det är bara till att vänja sig nu när han blivit så stor. Att de slår sig händer hela tiden nu oftast ser och låter det värre än va det är. Mysigt att va hemma och gosa i stället. Kram på er!!

2010-11-26 @ 12:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0