fredag 19 november

hört en massa snack idag. rena cirkusen. hit å dit folk säger si andra säger så. men jag orkar inte konfrontera någon eller lägga energi på det viset. . men snälla säg inte saker som inte har någon relevans till verkligheten. jag tror inte en sak som sagts men om jag hade gjort det kunde det få dåliga konsekvenser. det kan förstöra så himla mycket, inte bara för mig utan andra, familjer. jaja skönt skriva av sig lite. nu går jag vidare och hoppas på det kan vara lugnt nu.

idag kom första snön. mysigt när man sitter inne och inte ska någonstans haha. men annars gillar jag inte snön alls. längtar efter våren, ljusa morgnar och solbrun hud :) framför allt slippa halt väglag. men man kanske vänjer sig vid det också.

ikväll har vi myst framför tvn. ville fick beröm på dagis för att han börjat rita så fint :) han har börjat lära sig början till gubbar och har ritat en massa månar idag hihi. ja ville älskar verkligen att titta på månen och se efter stjärnor. måne måne måne må sjunger han. de sa han brukar va rätt sprallig men när han får en penna i handen och ett papper sitter han helt stilla och koncentrerar sig. precis som sin far haha.

får se om det kanske blir en runda till stan i morgon. blir tidigt isåfall för annars är det alltid så fullspäckat med folk på lördagar och jag hatar att köa. bättre med internet då men då kan man inte prova och jag orkar inte skicka tillbaka hehe. ville har fodrade skor men behöver riktiga kängor som inte släpper in fukt.
behöver hitta en present till liam också som fyller år i morgon!

åh jag ska bli faster! ville ska få en till kusin! såå himla roligt att min käre älskade bror ska bli pappa! en pojke blir det i april :) jag å sonny gissar på den 13 haha. jag är född 13 jan ( kl 13.31 13 dgr försenad :) ) å nellies liam 13 jan också. mamma 13 augusti och min farbror 13 mars. farmor var också född den 13. pappa den 13 juni. (eller är han nionde? nu blev jag osäker haha) iaf massa i släkten är född den 13 å jag hoppas på att ännu en blir det.

längtar efter att det är dags att julpynta å få ha stjärnorna i fönstret. åh ville kommer älska dem

förra helgen firade vi fidde som fyllde 30! tack för då- hade riktigt skoj!

 första snön idag som självklart skulle provsmakas :)


Lias Melicia Ville grillar korv i skogen med fia å peter




Kommentarer
Postat av: Eija farmor Svensson

Hej! Mysigt att provsmaka snön, låt nu Ville göra en fin teckning med månar o gubbar till farmor så ska jag rama in den. Klart han får beröm han är ju så duktig och snäll. det där med att vara stilla när man ska rita väldigt lik sin pappa ha ha Kramar o stor puss till mitt hjärta! Farmor

2010-11-20 @ 19:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0