GRATTIS VILLE 2 ÅR!

4 november fyllde älsklingen 2 år. min stora söta pojk. älskar dig så mycket!
Födelsedagen firade vi lugnt hemma med hans farmor på besök.
Idag hade vi ett litet kalas. Tack till er som kom och uppvaktade honom och tack för de fina presenterna!
Han har fått bland annat lite nya kläder, lego, bilmatta, pengar och en stor brandbil, och så klart en traktor :)

inga bilder tagna för jag hittar inte kameran. sist var att peter la den i väskan när vi åkte hem till rebbe & ola. kommer inte ihåg om jag fotade eller inte. men om den hade glömts kvar där borde de ju sett den fram tills nu. den borde ju inte kunna trilla ur min stora väska? får ta leta sen ordentligt här hemma.

i måndags blev ville sjuk med feber. tack eija för att du åkte från jobbet och hämtade han på dagis så jag kunde vara kvar i skolan! sen var jag och ville hemma tisdag onsdag. har inte blivit så mycket pluggande som jag önskat i veckan för samtidigt som han har vart sjuk så har jag haft ett allmänt illamående. vet inte varför. försökte äte mer regelbundet men det hjälpte inte. och nu har jag ont i halsen i stället. gör ont när jag sväljer. hoppas det går över snart. känner mig stressad inför tentan. försökte läsa lite nu på kvällen men inget av det jag läste fastnade så är nog för trött för att koncentrera mig 

nästa  lördag ska vi fira millas gubbe som fyller 30. kan man knappt tro :)
ska bli skönt komma hemifrån lite och träffa vännerna.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack själv för en mysig och kul födelsedag för lille Ville o de goda kakorna + kolan, har smakat muffinsen du får gärna göra om dem hhmm gott :)

Kan jag hjälpa till så gör jag det gärna.

Kramar Farmor

2010-11-08 @ 16:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0