Lördag

Jag och Ville var ute på långpromenad i dag. Svängde inom affären handlade lite och hämtade ut ett par vinterskor till mig. Helt ok, skönt med fodrade skor så slipper frysa :)
Väl hemma kom jag på att jag glömde köpa välling, så fick köra tillbaka handla det också. Hade inte gått att lägga honom och natten hade nog vart hemsk utan välling om han hade vaknat.
Bakat kanelbullar idag också. Gott när de är nybakta och varma!

Snart är det december. blir att följa julkalendern detta året för det går ju där vid sex då ville ser på bolibompa. älskade mysteriet på greveholm när jag var liten :) antagligen för att det var spöken med.
nu har jag mest tänkt att alla nu förtiden bara är skit, fast flera år sedan jag faktiskt såg på någon. ah jag får väl se nu om det stämmer att det är skit eller ej :)

sista helgen nu. skönt. då blir det som vanligt. men det ska inte bli som vanligt. det ska bli bättre.

Kommentarer
Postat av: malin

ja tänk att det verkligen är över nu... o visst ska det bli bättre allt ska bli toppen!!

2010-11-27 @ 23:35:47
Postat av: Eija farmor Svensson

Så härlig inställning du har! ja allt blir vanligt men ändå ovanligt!!! Ses på söndag!! Kramar

2010-11-27 @ 23:56:38
Postat av: malin

hihi är det jimmys malin som skrivit första kommentaren? ser ut som om jag sj som skrivit det men det är det ju inte :)

2010-11-28 @ 19:56:26
Postat av: malin e

tänkte inte på det... ska börja skriva ett -e- efter så alla vet... kram

2010-11-28 @ 21:10:41
Postat av: malin

hihi gör inget malin :)

2010-11-29 @ 19:11:02
Postat av: fia

låter skitbra!! Skönt för familjen speciellt för Ville. Det är den bästa julklappen vi alla kan få! Jag håller me dig när det gäller julkalendern!! får hoppas på bättre i kväll....många kramar till er!!!

2010-12-01 @ 12:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0