Tisdag 23 november

höll på att skriva onsdag. har gått trott det hela dagen. förvirrad haha. spöregnat hela dagen men nu har det gått över till snö. måste till skolan i morgon hade gärna vart hemma och läst bara. kort intensiv kurs nu. ska göra ett grupparbete om grupprocesser och nästa fredag är det muntlig tentamen. hatar redovisningar men bara till att vänja sig. tur det är halvklass om 30 personer och inte alla 60. men det ska nog gå bra. kan bara få g eller ig. undra hur grupp arbeten bedöms. kan en få ig å de andra g? eller så underkänns alla eller får godkänt. men om man blir underkänd samlas hela klassen igen då för att redovisa en gång till? hmmm
jaja vi satsar högt och ska så klart bli godkända

idag fick ville sina vinterskor. jätte fina och han ville absolut inte ta av dem så jag antar de var sköna på fötterna.
borde kanske skaffa ett par vinterskor till mig också. blir rätt kallt om fötterna i bland faktiskt ;)

kommer inte på vad jag ska skriva. har inte vart ngt speciellt som hänt. känns bra vissa saker löst sig. har lite funderingar om annat som tillkommit. men överlag känns det bra. man ska som sagt inte lägga för mkt energi men ibland kan man inte låta bli analysera i huvudet.  det är nedräkning nu. roligt. ljuset i tunneln. vilka som är vänner och bryr sig har ju visat sig iaf.

sen är det ju överasknings resan den 17 december jag & peter tillsammans med rebbe & ola:) ska bli skoj åka ngn stans och inte veta vart! jo peter för sa sig om vart men vet inte vad vi ska göra. lite spännande faktiskt. jag skriver inte var vi ska för kanske rebbe inte vet, hon kanske inte vill veta :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0