Söndag 24 Oktober

Gick upp fem i morse. inte frivilligt dock. hehe. vant mig vakna vid sju, sen två dagar sex, å nu fem. hoppas det inte håller i sig. lämnade ville hos farmor vid nio för michelle har vattenkoppor och vill inte riskera ngn smitta.
ja det var en trevlig dag. hela dan gick åt snabbt för tar sin lilla tid köra också.



första gången jag träffade milton -han är otroligt söt :) å så liten.
hade på sig en body som ville haft som liten. kan knappt förstå han också vart så liten för inte så länge sen egentligen. de hade en riktigt fräck tårta också. djungeltema med massa djur .

så inte hunnit med så mkt annat idag. var hemma vid fem halv sex igen så  myste med ville framför tvn sen la han sig vid halv sju som vanligt.
beställt en bok som jag verkligen hoppas inte blir försenad. fick veta i fredags att den nu också skulle ingå. lite surt när de ändrar i litteraturlistan , men glad för jag hade missat att beställa den förra som var sagd. så hade faktiskt en himla tur :) vetenskapskurs som börjar nu med salstentamen. känns som den blir tuff med mkt plugg. men har ändå inte så mkt annat för mig om kvällarna så det ska nog gå hehe

veckan rullar väl på med sin vardag. på lördag kalas hos fia, ska bli kul.


bild från fias blogg när vi var där sist. alla underbara ungar med varsin chipsskål <3


min ville glad som alltid :) ngt suddig bild men är lite svårt fota när det är svårt vara still

shit vad mysigt fia har fått det hemma. jag blir så avundsjuk :) jag ser ofta fina saker man vill ha eller tänker att det ska var kul med ex nya gardiner. men sen när väl dags att köpa så blir jag så himla snål och köper ingenting. tänker det är bara onödigt med materiella saker. men lite kanske man ska börja unna sen för hemmets trevnads skull? lite nya gardiner, ljus, blommor med fina krukor och nån fin duk kanske
vi ska sen iaf ha ny tapet i vardagsrummet. jag är så trött på den. blir så bunden till lila. nu är jag sugen på lite blåa detaljer eller kanske silver inslag.
villes rum vill jag göra lite tuffare. bil å traktor inspirerat för det är ju det han älskar mest :)
och allt brunt ska bli vitt såsom fönster och dörrkarmar
ja alla dessa drömmar.... :)

Kommentarer
Postat av: fia

det är bara att köra på ;0) lite färg kostar inte mycket och gör stor skillnad. Vi har handlat mycket från loppis och begagnat från blocket som man sen fixar till. Man behöver inte lägga mycket pengar och själv tycker jag begagnat är minst lika bra och känns nytt när man målar det. Just nu letar ja möbler till barnen på blocket som vi sen kan fixa till.... kram kram

2010-10-29 @ 22:07:02
Postat av: malin

nej kostar inte mycket men inget jag kan lägga på just nu men sen blir det ju av :)

2010-11-01 @ 20:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0