Söndag igen

hej hopp. haft en mkt trevlig helg. ville var hos farmor och busade så jag hade lite tjejkväll här hemma. lika trevligt som vanligt :) emelie hade mig sig supergoda muffins. de var så fina så man ville inte äta upp dem haha
idag massa mys med ville. långpromenad här i tollarp, lek i trädgården och hann klippa nästan hela gräsmattan. åt tacos och vattenkrig i badrummet hehe
ville är så duktig lär sig massa nytt varje dag. pratar mer och mer. inne i en hopperiod traktorer och dinosaurier.
tar sina grejor från sin matstol och sätter sig på min matplats. flyttar runt på stolen och ska vara med överallt :) matar katten och vill gärna också smaka haha
 lånade bilder från eija ;)

 ville på promenad i stora staden :)

 ville lagar köttbullar hos farmor :)

snart fyller vår älskling två. blir mer och mer självständig. älskar min familj!

Kommentarer
Postat av: Fia

ja tiden går fort, stor kille nu ju... Han e bara så go och söt!!!:o) kram kram

2010-10-17 @ 17:30:51
Postat av: malin

tack :) kram

2010-10-18 @ 20:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0