Torsdag 7 oktober

vart i skolan idag handledning på arbetet till hemtentan. ligger rätt bra till ;) men allt kan alltid bli bättre så tänker inte lata till för det. men i morgon ska jag och ville in till stan och fika med anna och markus. ska bli riktigt kul och kul för ville få träffa macke lite. på lördag blir det liten tjejkväll skönt komma ifrån vardagen lite och umgås med vänner. just nu trotsar ville ganska mycket. speciellt när jag hämtar han på dagis. vill stanna kvar haha. men det är faktiskt jobbigt när han håller på så varenda dag. men bara bita ihop och försöker tänka han slutar med det till sluT.
Idag kom fotona från dagis. blev nöjd faktiskt. försökte fota dem för att visa men det blev inte bra för ljuset reflekterade i bilden.
nästa helg blir det familje mys och sen middag hos ola & rebbe :) veckan efter det dop för milton och veckan efter det kalas för lias & fia. så har lite inbokat framöver ;)
nästa vecka och veckan efter är slutveckan för min hemtenta och grupparbete med redovisning så om jag är mkt osocial då vet ni varför haha
nä nu ska jag dricka mitt te läsa ett kapitel till sen se om jag  kan sova. brukar vara jätte trött men när jag ligger i sängen så kan jag ändå inte sova. så är det varenda gång. ville har förresten sovit till sju två gånger denna veckan. tjugo i åtta i söndags :) så har ändrat dagistid att lämna kl 8 i stället för sju så jag hoppas jag får fortsattsovmorgon hehe

Kommentarer
Postat av: Eija farmor Svensson

Så skönt han har ändrat sov tiderna, och på söndag får du sova länge, för då ska ju jag njuta av han....Kram

2010-10-09 @ 10:30:47
Postat av: fia

skönt du med bliv nöjd. Ja fotode utan blixt under en lampa... Roligt att de går bra i skolan... Hoppas du har roligt i kväll kram kram

2010-10-09 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0