September kväll

Klockan är sju. Ville ligger sover. Skönt med lite timmar för sig själv på kvällen. Första kvällen jag inte sitter och läser. Har läst väldigt mycket nu, ávlsutade en ny bok idag. Hunnit läsa igenom gruppens arbeten och funderat ut kritik och ros till dem´för handledningen i morgon. Utvecklat min livsberättelse med teori och anknytning till böcker. Flera veckors arbete kvar gällande den så den kommer nog bli rätt lång när den är klar. Sen är det föreläsning också i morgon :) tycker det är riktigt kul att få studera igen!

I Lördags var jag vi hos mamma för att fira Mikael som fyllt 8 år! stora grabben- grattis! Därefter fick Ville åka till farmor för jag skulle på kräftskiva hos Cissy. Tack för du passade han!
Var jättekul hos Cissy. Kul gapa lite singstar, sitta ute snacka och äta. snart är det vinter då blir det inga fler utekvällar på ett tag.

bild från förra tjejkvällen (snodde den av alle tror jag på fb hehe)


I helgen blir det familjemys. Ska till Fia å Kalle på lördag på middag och få se deras nya hus :)
ska bli riktigt skoj.
Ville fotograferades på dagis i går. Längtar tills fotona kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0